tirsdag den 9. oktober 2012

Jeg kan konstatere..

At jeg ALDRIG drikker ouzo igen, Og da slet ikke med kaffesmag.

At jeg er ved at blive gammel, da jeg har tømmermænd i flere dage efter en druktur.

At det virkelig er en dårlig idé at spise en taxa-chaufførs kolde McD-pommes, da det muligvis har været skyld i verdens dyreste taxatur ever. 400 kr for 11-12 km.. Med en starttakst på 45. WHAT?!

At flødeskum og ouzo skiller når man kaster det op.

At jeg ikke har lyst til at drikke igen, i meget meget lang tid.

At jeg åbenbart udstråler lesbo.. (Shiiiit, hvordan gør man noget ved dét?!?)

At jeg har verdens bedste kæreste, som elsker mig SÅ højt, at han gider at tørre mit sorte ouzo-fløde-bræk op fra gulvet. (Pisse undskyld og pisse tak. Love you!! <3)

At man burde blive til forfest, og lade være med at tage i byen. Det er altid sjovere til forfesten, og der kan man ikke ruinere sin, i forvejen skrøbelige, økonomi. Dum dum dum.

At jeg snildt kan bukke under for gruppepres.. "TAG NU ET SJÅÅÅT MED MIG, DET SMAGER SLET IKKE DÅRLIGT", "ET TIIIL", "Ej kom nu, et til".. Dummere dummere dummere.........


1 kommentar: