mandag den 22. oktober 2012

Hej Niels Brock

Så har jeg, i dag, taget hul på mit 3. og sidste skoleforløb på Niels Brock. På en måde er det dejligt, på en anden måde er det ikke så fedt. Jeg er jo, som nævnt før, en person som elsker, at gå i skole. Jeg er ikke rigtigt til det der med kun at arbejde. Jeg elsker at lære og at udvikle mig, og det føler jeg, at jeg gør når jeg modtager undervisning, derfor har mine skoleforløb været et skønt afbræk for mig i min hverdag. Ikke at jeg ikke lærer på mit job, men jeg er og bliver bare en person, som bedre kan lide skole end arbejde. Desuden er jeg vild med de sociale aspekter af at gå i skole og i en klasse, og jeg er en meget social person, så jeg har brug for disse forløb. Men det er skræmmende at tiden er gået så hurtigt, at jeg allerede er ved sidste skoleforløb, nu venter fagprøven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar