søndag den 28. oktober 2012

22 år er gået..

.. Og weekenden er slut. Jeg er gået fra at være 21 år til at være 22. Hold da op.
Min krop er 22, min hjerne, not so much. Eller.. Jo måske. Jeg er god til at være gammel-klog. Desuden har jeg tømmermænd i 3 dage efter en druktur. Derimod elsker jeg tegnefilm, spunk-vingummi og min babydyne, som næsten igen fjer har, mere. Så kan det måske være, at det går lige op og at mit mentale jeg, passer til mit fysiske jeg..
AnyHyyyywwwwh.. Jeg har haft en fantastisk weekend med venner, hygge, kæreste og romantik.
Oveni det så fik jeg verdens bedste fødselsdagsgave, af min dejlige kæreste:

Mit første par Jeffrey Campbell sko. Jeg har ønsket mig dem i en evighed. Jeg kan slet ikke beskrive hvor taknemmelig og overvældet jeg er.



Jeg har også fået en masse andre skønne gaver fra søde venner, familie og svigerfamilie. Det er altid dejlig at blive forkælet.


Alt i alt, så har det været en skøn weekend. 22 er nu slet ikke så slemt.



 PS. Tusind tak for alle de skønne hilsner, både på facebook, som sms og som opkald. Det er sgu dejligt at folk tænker på en. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar