onsdag den 26. september 2012

Ting jeg mangler, og glemmer at købe

Der er en lang række ting, som jeg af en eller anden grund, aldrig får købt (mangel på
monetos, gryn, knaster osv. osv.). Nogle ville kalde det er prioriteringsproblem, men jeg vil kalde det glemsomhed. Jeg glemmer simpelthen, at købe disse ting når jeg har råd, og jeg opdager det først igen, når jeg har købt mig fattig i semi-ligegyldige ting. Det er eksempelvis nogle af de ting, som jeg ikke får købt:



Periodekort.
Undertøj (i ordentlig kvalitet).
Strømper og sokker.
Jeans.
Stor, varm og hyggelig strikket cardigan.
En velfungerende cykel.
Ny madras til seng.
Hårfarve til psyko-udgroning.
Kommode til soveværelse.
Klapstole.
Dobbeltlagner.
Vintersko som virker, og som ikke ligner lort.
Sorte strømpebukser.
En blender.
En gammeldags bagevægt.
Trøjer til hverdagsbrug.
En kande som man evt. kan have varm kakao i, uden at skolde sine hænder hver gang man skal hælde en ny kop op.
Nike Free sko.
Gode løbesko.
Lange løbebukser.
Drinkmixer.
Teskeer og kagegafler.
Fade.
Springform (til cheeeeeeezzzzecake-bagning).
Hvide duge til spisebord.
Lækker pyjamas.
Solkort med et uendeligt stort beløb på.
En god foundation.
Ferie til et varmt sted, eller bare et fedt sted.
Bodyscrub.
En pæn regnjakke, som ikke giver flashback til 90'er og derved giver tics.
Nyt tv.


NÆSTE gang jeg har penge mellem hænderne, så bliver jeg nødt til, at købe, bare nogle af, de ting.
(De ting kan med stor fordelagtighed snige sig ind på min fødselsdagsønskeliste, bare så I ved det *hint* *hint*)

    Ingen kommentarer:

    Send en kommentar