torsdag den 13. september 2012

Ting du ikke skal sige til kæresten

Jeg har fundet en liste over 7 ting du ikke skal sige til din kæreste. Listen fandt jeg på TV2's hjemmmeside. Det er en sjov liste, men stadig en liste med nogle gode pointer og en liste jeg mener at man burde følge, selvom man godt selv kan komme til at sige et par af tingene ind imellem. Jeg tror også at nogle punkter på listen, er nogle man faktisk ikke nødvendigvis har tænkt over, så det kan være godt hvis man bliver opmærksom på dette.

Listen er her:

Jeg vil gerne lige tilføje, i forlængelse af listen, at man aldrig bør udtrykke overfor sin kæreste, at en anden person er lækker eller tiltrækkende, det er ikke noget man gider at høre om, og den kommentar kan kun fremprovokere negative følelser. Så hvis man evt. ser en person man synes er lækker, så skal man sgu bare holde det for sig selv, for ligegyldigt hvor ærlige og åbne man er overfor hinanden som par, så skal man bare holde kæft med sådan nogle ting. Der er desværre rigtig mange personer som ikke forstår dette. Godt man har været heldig. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar