mandag den 3. september 2012

Svigerfamilie

Svigerfamilien.. Dette er et ord som kan fylde mange mennesker med irrirtation og nervøsitet. Men ikke mig. Næ, jeg tænker sjov og hygge. Kærlighed og livlige samtaler. Spil og mad. Åbenhed og rummelighed. Nej, jeg tænker bestemt ikke negativt når jeg tænker på min svigerfamilie. Jeg ved også godt, at jeg har været heldig. Det er få personer, som har det så godt med deres svigerfamilie, som jeg har det med min.
Men på den anden side, så burde man jo godt kunne lide sin svigerfamilie, det er jo dem som har formet det menneske man elsker højest. Hvis man ikke kan lide sin svigerfamilie, så er det måske fordi man "på grundplan" faktisk ikke passer sammen med sin bedre halvdel. Der er selvfølgelig undtagelser og mønsterbrydere, men det er undtagelser, og ikke reglen. Det er ihvertfald ofte sådan det forholder sig, ifølge min mening. Jeg synes det er nemt at få øje på, hvor min kæreste har alle hans fantastiske egenskaber fra. Jeg synes det er fantastisk at man bliver accepteret på samme måde som hvis man var sammen med sin egen familie. Jeg elsker min svigerfamilie og jeg er dem dybt taknemmelige for, at have åbnet deres verden op for mig.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar