onsdag den 5. september 2012

Stakkels lille mig, nå.

Piv.
Jeg er så den uheldige vinder af en ordentlig gang influenza. Fuck my life.
Mine mandler er på størrelse med golfbolde, og snotten løber ud af mig, lækkert ikk?
Men idag har jeg det dog lidt bedre end jeg havde igår. Måske fordi min søde kæreste legede sygepasser hele aftenen. Og måske fordi jeg læste Fifty Shades, drak te og spiste ostepops. Ingen ved det. Men jeg håber inderligt at det snart forsvinder, og ikke er en af de der lumske influenza'er som ligesom går lidt væk, og så går amok igen, så snart jeg tror jeg er rask. Sådan en kan fortsætte i 100 år, og det kan jeg bare sleeeet ikke håndtere lige pt.
Folk må meget gerne sende helbredende tanker. I'm not down with the sickness.
Desuden er jeg løbet tør for ostepops.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar