onsdag den 19. september 2012

På tur til Kronborg Slot

I lørdags begav min kæreste, min svigerinde og min Signe (høhø) os afsted på tur. Signe havde lånt hendes forældres bil, og vi besluttede os for at tage et sted hen man ikke normalt gider, hvis man ikke har bil til rådighed. Vi ville til Kronborg Slot og der ville vi holde en bette picnic. Det smarte var bare, at ingen af os havde forberedt en picnic, så derfor rundede vi lige et lokalt pizza/junk-joint i Helsingør. Det gør vi aldrig igen, og jeg vil råde jer til det samme. Aldrig i mit liv har jeg smagt mere gummi-agtigt kebab. Kasper spiste ét stykke af hans klammo-pizza, og så smed han ellers resten ud, og trust me - der skal MEGET til før han smider mad ud, især pizza.
Efter mad-skuffelsen travede vi rundt omkring i/udenfor slottet. De steder hvor det var gratis at gå, vel at mærke. Indgang til de forskellige rum var sygt dyre, så det sprang vi let og elegant over. Men der var heldigvis meget at se, som ikke kostede en rød reje. Der er utroligt smukt og stedet er perfekt til picnic (ikke lorte-junk).
Her har i lige et par billeder fra turen:





 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar