torsdag den 6. september 2012

Nye yndlingssko

NLY sko, købt på members.com til 119 kr.

Disse sko er mine nye yndlings. De er mega høje, men fantastiske at have på, på grund af det høje plateau og den brede hæl. Jeg er en kæmpe fan af Jeffrey Campbell og jeg ville ønske at pengepungen var til at købe hans smukke sko, men sådan er det ikke. Jeg synes faktisk, at de her er et godt alternativ til hans populære Lita støvle. Det er en sko fra nelly.com af deres eget mærke. Jeg har købt dem i en tilbudskampagne på members.com (link længere oppe). Jeg gav kun 119 kr for dem, hvilket er langt under normalpris. 
Members.com er en kampagneside hvor der hver dag kl 12.00 kommer nye tilbudskampagner på kendte mærker, og jeg var så heldig at finde disse skønheder i en nelly-kampagne. Deres kampagner varer typisk 4-5 dage. Det er helt sikkert en hjemmeside der kan anbefales, og man kan spare mange penge på fede mærkevarer - og det er gratis at være medlem. Jeffrey Campbell har også lige været på kampagne-tilbud derinde, men man skal være hurtig med at få købt sine farvoritter, for ellers er de pludselig udsolgt. Jeg var ikke hurtig nok desværre, men er nu den lykkelige ejer af disse sko i stedet. Yay. <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar