torsdag den 20. september 2012

Lange vipper


Jeg er desværre ikke en af de personer, som er velsignet med lange mørke vipper. Jeg har en normallængde øjenvipper og de har en lys brun farve. Så jeg er en af de personer, som bliver nødt til at snyde. Indimellem bruger jeg kunstige øjenvipper, men det er bestemt ikke noget jeg gider at bruge tid på i hverdagen, men det betyder ikke, at jeg ikke har lyst til at se feminim ud. Endnu et problem jeg har er, at jeg har meget følsomme øjne, og mange mascararer har været skyld i længere perioder med øjenbetændelse. Derfor har jeg haft en udfordring med, at finde en mascara som giver mig den længde og volume som jeg gerne vil have, og samtidigt ikke giver mig øjenbetændelse. Det har været lidt af et gamble hver gang jeg har forsøg mig med et nyt mærke. Nu har jeg fundet en mascara, som jeg ikke er overfølsom overfor, og som giver den rigtige mængde volume og længde - L'Oreals Volume Million Lashes, sort. Den er super god, og den store børste gør at den er nem at påføre. Jeg er helt vild med "edderkoppe-ben-looket", så når  jeg har lyst til, at gøre lidt ekstra ud af mig selv om morgnen, så påfører jeg ca 3-4 lag, så de bliver som jeg vil have dem. Desuden lader jeg ind imellem være med, at påføre mascara på mine nederste vipper, da det kan give et ret dramatisk look, og minde om kunstige øjenvipper. Så føler man sige lige en smule mere glamourøs, på en ellers kedelig hverdag. Den kan varmt anbefales.


2 kommentarer:

  1. Nice, har selv svært ved at finde den rigtige, så Tak :)

    SvarSlet
  2. So true! Er også den eneste, jeg kan bruge, udover Diorshow! :)

    SvarSlet