tirsdag den 25. september 2012

Jubiiiii!

Det har nu, i et stykke tid, været planlagt at min mor, søster og bror skulle komme og besøge Kasper og mig, i uge 42. Min far havde ikke mulighed for at tage med, da han sejler, og i lige præcis den uge, der var han desværre på søen. Men nu er der sket det fantastiske, at min far er blevet forfremmet! Han er nu blevet kaptajn, og derfor skal han først ud at sejle igen i uge 44, så han kommer med på besøg! YAY!
Så var der ligesom bare et problem med sovepladser i vores lejlighed. Så jeg tænkte, og tænkte.. Og til sidst kom jeg i tanke om, at et sødt vennepar Kasper og jeg har, skal til Nordjylland i hele uge 42 - de var så super søde og rare, at lade mine forældre bruge deres lejlighed, imens de er i Nordjylland. Det er så super dejligt, og det er vi dybt taknemmelige for. Og det bedste ved det er, at vores vennepar kun bor 5-600 m fra os. Så det er jo den bedste løsning ever.
Tusind tak til Marz & Hp og tillykke til min super seje far! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar