tirsdag den 25. september 2012

Hobbitten-triologien

Yes! Den 12 december i år, skulle første del af Hobbitten-triologien, An Unexpected Journey, gerne ramme de danske biografer. For mit vedkommende er den længe ventet. Hobbitten er forhistorien til Ringenes Herre, og skulle foregå 60 år inden Ringenes Herre udspiller sig. Jeg elsker Ringenes Herre, så jeg har derfor glædet mig længe på Hobbitten. Jeg har ikke læst bøgerne, desværre - hverken Ringenes Herre eller Hobbitten. Det burde jeg måske, da de ifølge folk, er bedre end filmene. Så må de satme være fantastiske, for jeg ELSKER filmene. MEN, under alle omstændigheder så regner jeg med at tage i biffen til præmieren, man er vel en ægte fan. Desuden skulle filmen byde på en del kendte ansigter, bl.a. Elijah Wood, Orlando Bloom, Andy Serkis og Ian McKellen.
Anden del af triologien skulle komme i biograferne året efter, og den tredje - året efter igen. Så det bliver en mini-tradition for mig, at de næste par år til december, så skal jeg i biffen og se Hobitten. Can't wait.

Så må jeg bare se om jeg kan finde nogle Co.-nørder, som vil tage med mig.


The Hobbit - An Unexpected Journey, Trailer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar