torsdag den 6. september 2012

Halskæde

New Yorker, Strøget. 79 kr.

Jeg har købt denne halskæde. Dem er der mange af, overalt, for tiden. Jeg synes de er meget fede, men jeg havde nogle krav, som jeg ville have opfyldt, da jeg købte den. Det første krav var, at man SKULLE kunne bruge den som en halskæde, og ikke kun som en ekstra dekorativ krave. Mit andet krav var, at den ikke skulle se alt for billig ud (mange af den slags halskæder har, i H&M, nogle kæmpe "plastik-diamanter" på sig, og det synes jeg simpelthen får dem til, at ligne udklædning i stedet for udsmykning).  Mit tredje krav var, at den ikke skulle koste mere end 100 kr (jeg ved godt at det tredje krav ikke nødvendigvis hænger sammen med det andet krav).
Jeg ledte med lys og lygte, og jeg fandt til sidst denne halskæde i New Yorker på Strøget. Hvis jeg husker korrekt, så kostede den 79 kr.
Jeg er virkelig glad for den, og jeg mener selv at den opfylder alle mine krav.
Jeg har faktisk halskæden på i et tidligere blogindlæg. Der er den brugt som halskæde og ikke som krave. Jeg synes den fungerer fantastisk til begge dele.

7 kommentarer:

  1. Jeg syns den er virkelig flot, nu har jeg jo også set den LIVE :)Tænkte på....ved godt jeg er tung i roen, men...hvordan ser det ud at vende den om :D

    SvarSlet
  2. Jeg tror faktisk også den kunne være fin med "vrangen udaf" til den rette trøje :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha ikke vrangen ud.....men sådan det i nakken kommer til at sidde foran :P

      Slet
    2. Haha, nå på deeen måde. Det tror jeg ikke ville være en succes, mest fordi jeg ikke synes at låsen er specielt pæn. :)

      Slet
  3. I love it! Leder også efter "den rigtige" af de der - måske det er dén!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ihvertfald blevet meget glad for den. Man kan også få den i sølv med sorte perler. ;)

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet