mandag den 24. september 2012

Fødselsdagssøster


Min søster, Signe, fyldte i går 19 år. Min LILLE lillesøster, 19 år! Det er jo slet ikke til at forstå. Jeg mindes fuglebegravelser, udklædningslege, kælketure, fredagsslik, bamselege og ketchup-danse. Det er slet ikke til at forstå, at det efterhånden er mange år siden, det føles jo som om det var i går.
Signe, hun er verdens bedste søster, og jeg kunne aldrig ønske mig en anden, men for sevans, hvor kunne det være dejligt hvis vi stoppede med at blive ældre, bare for et stykke tid.
Jeg var desværre ikke i Nordjylland, så jeg kunne ikke være med til at fejre hende. Jeg kunne ellers godt have tænkt mig, at give hende en opvækning a la barndom, med gaver på sengen og morgenmadsbord med flag og stearinlys. Det havde jeg bare ikke muligheden for, så jeg må finde en anden måde at fejre hende på, når hun kommer på besøg i uge 42. Dét glæder jeg mig til.
Jeg elsker at bo "på djævleøen", men jeg må nu indrømme at jeg savner søsterhygge (også brorhygge, Lasse).
Tillykke med i går Tjuppe, husk at jeg elsker dig og at jeg altid vil være her for dig. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar