onsdag den 12. september 2012

Fødselsdagsønsker

Nu er det jo sådan at jeg fylder 22 år den 26 oktober. Jeg har mange ønsker (nogle realistiske, nogle not so much). Men under alle omstændigheder, så vil jeg give folk en chance for at finde på noget (eller til at spare op til noget, hæhæ) - så der for ville jeg da lige give jer min ønskeliste. Så har ALLE chancen for at finde ud af hvad kære lille mig, ønsker sig. Alle pakker bliver modtaget med kyshånd, som plaster på fuckerjegvirkeligalleredesågammel-såret. (De ønsker makeret med en anden farve end sort, vil jeg rigtigt rigtig rigtig gerne haaa')
VÆRSÅGOOOOD.

Store ting uden kategori:
Mormorcykel
Penge
Samsung Tablet
Bærbar computer
Sofa

Film:
Harry Potter boxen, på DVD
Star Wars filmene
Gossip Girl sæson 2, 3 & 4
True Blood sæson 2, 3 & 4
The Hills, alle sæsoner
Alle McBeal, alle sæsoner
Greys Anatomi, alle sæsoner
Jonatan Spang, Damer


Køkkendimser:
Røremaskine
Ismaskine
Blender

Sko:
Jeffrey Campbell Lita Spikes, Sort str 39
Jeffrey Campbell Lita, Sort str 39
Nike Free, str 39. (Jeg ved godt der står til mænd, men det er dem jeg vil ha!) -http://www.nikefreerunskodanmark.eu/nike-free-3-0-v2-sort-til-maend



Dufte:

Spil & hyggetid:
Ego, rød og grøn
Bullseye
Matador

Læseguf:
True Blood bog 12 & 13 (hvis de er udkommet på det tidspunkt)
Længsler og Leverposteg, Annamette Fuhrmann

Personlig forbedring:
Clinique Mascara, Sort
Nilens Jord solpudder
Essie lakker, efterårsfarver



Beklædning:




1 kommentar: