onsdag den 12. september 2012

Det stik der.. HPV stik..

Så fik man det gjort. Altså taget sig sammen til at få det stik der. Det der HPV vaccine-stik som alle snakker om. Det stik som alle mener man bør få - men som halvdelen af de snusfornuftige kvinder alligevel ikke får taget sig sammen til. Jeg troede jeg var én af de kvinder, men næ. Jeg er åbenbart en af de kvinder der tager sig sammen og tvinger sig selv til at få den (jeg burde skrive dem, men jeg har kun fået ét ud af 3 stik, og jeg lover ikke fornuftig og moden tankegang når det har med nåle at gøre, BUM). Jeg tog min skønne kæreste med som moralsk opbakning, og hvis jeg nu tilfældigvis skulle forbløde og dø undervejs. Det gjorde jeg ikke, skal det lige siges. Men jeg var tæt på. Der kom ihvertfald en rød plet på det dersens vat man får tapet på stikket efterfølgende. Sygeplejersken var sød og gav mig en ny tid om 2 måneder, hvor jeg skal have det næste stik. Jeg tror, at jeg dukker op.. Med moralsk opbakning vel at mærke. Man bør vel få det gjort. Så er chancen for, at få kræft i livmoderen da mindsket. Så er det kun 1000 andre steder man skal gå at bekymre sig om. Fedt fedt fedt..

Jeg gad egentligt godt at vide hvor min nålefrygt er kommet fra.. Jeg har ikke frygt for nåle når det gælder piercinger og tatoveringer, men når det handler om, at blive vaccineret eller at få taget en blodprøve, så kan jeg slet ikke rumme tanken. Jeg ved ikke, hvorfor jeg synes at lige præcis dé nåle er klamme, men det gør jeg altså.

Folk (inklusiv mig selv) burde tage sig sammen, og få en rationel tankegang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar