tirsdag den 28. august 2012

Thornings bøssemand

Undskyld mig, men hvad fanden sker der lige?
Er jeg den eneste der synes at det er dybt irrelevant, om vores statsministers mand er homoseksuel eller ej? Jeg synes i hvert fald det er så irrelevant som det overhovedet kan være i sammenhæng med skattesagen. Hvis manden skylder penge i skat, så er det sgu fint, men grunden til at han gør det, kan da på ingen måde have noget at gøre med, om han er homoseksuel eller ej. Jeg ved godt at det ikke er dét der er pointen, men hvor er det dog bare en underlig debat.

Sladdermæssigt labber jeg det i mig, for som jeg har nævnt før – så er jeg en sucker for sladder.
Men i den (efterhånden) omtalevoldtagede sag, så synes jeg at det kan være skide ligegyldigt. Seksualitet kan på intet tidspunkt, nogensinde have noget at gøre med en skattesag. Det er min mening, og jeg holder ved den! Og jeg er ligeglad med om folk siger "Jamen det har jo noget at gøre med hvor han har hans liv og hans hverdag bla bla bla..". NEJ!
Om han er homoseksuel eller ej burde aaaaaldrig være et emne der blev taget op. Folk skal stoppe med at prøve på at retfærdiggøre den debat lige nu!
Ellers snaver jeg sgu snart Helle-tøsen.
Luk så røven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar