onsdag den 29. august 2012

Skriblerier

Hej peeps.
Udover selv at skrive på min blog, så læser jeg også en masse af dem. Jeg læser alle slags blogs, fra modeblogs til madblogs, fra dagbogsblogs til genbrugsblogs, fra musikblogs til videoblogs. Jeg elsker også at finde nye blogs, især dem der har et twist på den ene eller den anden måde.
Jeg har nu fulgt en blog et stykke tid. Det er en anonym blog, som er spækket med følelser, problematikker og humor. Jeg har fanget mig selv i, at glæde mig til at det næste blogindlæg kommer, allerede når jeg læser det nyeste. Når jeg får min daglige mail fra bloglovin håber jeg altid, at der er et nyt indlæg på dén blog.
Hende her, skribleren, hun skriver fantastisk godt, på en af de måder, som gør at man bliver fanget og man har lyst til at høre mere og til at følge med. Mange af de problematikker som hun beskriver og som hun befinder sig midt i, er noget man selv kan nikke genkendende til. Det er nok også en af grundende til at man læser med. Man hepper på at hun løser hendes konflikter og at hun kommer ud af dem med hjertet i behold.
Alt i alt – fantastisk blog. Læs den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar