torsdag den 30. august 2012

Man undres..

Er der en chance for at jeg får de sko jeg har bestilt inden imorgen, selvom leveringstiden er mellem 2 og 3 uger?

Kan en kat være i trodsalder? Og i så fald, hvad gør man ved det?

Er en menstruationskop smart eller klammo?

Hvorfor hænger man ud foran et bibliotek?

Dør jeg mon når jeg skal skrive fagprøve?

Får jeg nogensinde glemt min nærighed, og derfor købt de Jeffrey Campbell Spike's som jeg sukker efter?

Er det normalt, at synes, at noget er så nuttet at man får lyst til at kvæle det? Hvis ikke, hvor bliver man så kureret?

Lærer jeg nogensinde at spise fetaost og remoulade?

Skal man kunne lide kaffe for at være rigtig voksen?

Er det lige pludselig moderne at have tennisstrømper på i ballerinaer og med bare ben?

Hvorfor er Pernille Nygaard lige pludselig kategoriseret som sangerinde? Hvorfor er hun kendt? Og hvornår stopper vanviddet? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar