torsdag den 30. august 2012

Læææææbestift


Jeg er normalt ikke til læbestift, mest af alt fordi jeg synes, at jeg har svært ved at finde farver som klæder mig. Jeg synes der er mange læbestifter som gør, at ens tænder ser gule ud, og det er jo aldrig pænt.

Jeg har nu købt denne læbestift og jeg er helt vild med farven. Det er nemlig ikke en af de læbestifter der får ens kæft til at ligne et smøg-helvede. Ens tænder ser hvide ud, og den får læberne til at se bløde og fyldige ud. Den eneste kritik jeg har, er at den ikke er "kyssefast" eller hvad det nu hedder. Farven holder godt, men man skal nok sørge for at påføre et nyt lag efter man har spist osv.

Det er en Rimmel læbestift (en af dem Kate Moss har "designet" eller whatever). Den har numret 20, og den er hot pink. Den er en smule mørkere end på billedet. Anyway. Jeg er meget glad for mit køb, og jeg tror at jeg skal have den på imorgen til tøseaften hos den kære Anne Haumann.
Girls just wanna have fun. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar