torsdag den 30. august 2012

I'm gonna miss you


En af mine bedste veninder, Sabina, flytter til Holland i et år. Hun rejser til september. Hun skal være en super sexet au pair for nogle mega rige mennesker, og hun skal have det fantastisk, og besøge en masse coffee shops - det er jeg sikker på. Men det ændre nu ikke på det faktum, at jeg kommer til at savne hende, like crazy. Jeg har kendt hende fra jeg var 5 år gammel, og hun er én af de der venner, som man altid vil have. Selvom vi nogle gange ikke taler sammen i flere måneder, så føles det som det altid har gjort, når vi så ses igen. Vi er ikke enige om ret mange ting, og vi er så forskellige som dag og nat, men hun er sammentidigt en af dem, som jeg kan være 100 % mig selv sammen med, ingen spil for galleriet og ingen løgne. Hun kender mig, og alle mine dårlige sider - og hun er stadig min ven, på trods af alle de ting.
Så det bliver satans hårdt at mangle hende. Men jeg vil gøre hvad jeg kan for at få råd til at tage over at besøge hende.
Jeg har altid vidst at hun havde det i sig, det dér med at tage ud og opleve verden på egen hånd. Det er så fedt at hun tager skridtet, selvom det er super skræmmende, i et andet land uden nogle hun kender.
Det er sgu nogle modige veninder jeg har mig, og jeg værdsætter dem og alt det de står for.

Sabina, jeg elsker dig. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar