fredag den 31. august 2012

Folk skal stoppe med at sige:

"Hun skal bare knækkes/flækkes"
Sig nu bare at du gerne vil knalde hende, for helvede.

"Forstår du hvad jeg mener?" I slutningen af hver sætning.
Jeg er ikke retaderet, i de fleste tilfælde forstår jeg godt hvad du siger og mener, og hvis jeg mod forventning ikke skulle forstå det - så skal jeg nok selv gøre opmærksom på dette!

"Stramt"
Nej. Det er træls, irrirterende, negativt, presset osv. Ikke stramt. Fat det.

"Ikk'" - HELE TIDEN!
Stop det nu bare.

"Øjro" (Euro)
Ja, det kan godt være at du er dansk og derfor taler dansk, men euro er ikke et dansk ord, DERFOR skal du ikke udtale det ØJRO!

"Oh my goood"
Det skal ikke siges nogensinde, med mindre du er en amerikansk teenager eller hvis du taler med en amerikansk teenager.

"Wallah"
Hate it. Nuff' said.

"Nu skal jeg snart have noget ink"
SHUT THE FUCK UP! Du skal have en tatovering, du skal IKKE have iiiiink. Det lyder så lorte grimt, at jeg snart brækker mig.

3 kommentarer:

  1. Du hader mig nu :( Jeg kan godt lide at sige "oh my god" eller "Omg" :( ØV!

    SvarSlet
  2. Nååhr Tina. Du er selvfølgelig undtaget. Du må alt fordi du er så søøøød ;)

    SvarSlet
  3. Eller fucking "Oki"! Den burde så meget have plads nr 1!! Overvejer nu at lave et blogindlæg, kun om "Oki"ens nedernhed... (nedernhed er os ret nederen faktisk)

    SvarSlet