tirsdag den 10. juli 2012

Ollie

Det er vores lille mis. Han skal hedde Ollie, og vi får ham hjem den 10. august. Jeg er et utålmodigt menneske. Den egenskab bliver værre og værre for hver dag vi skal vente på at få dette lille vidunder hjem. Jeg glæder mig simpelthen så meget. Det er ufattelig hvor glad sådan en lille én kan gøre en. Kasper og jeg er godt forberedte, vi har lejligheden fuld af kattelegetøj, kattebakke, transportkasse, kradsebræt, osv. Det er måske også et tegn på hvor meget vi glæder os. Heldigvis skal vi holde ferie i Nordjylland fra torsdag til den 29/7, det kan være at vi tænker mindre over hvor meget vi glæder os, når vi slapper af og hygger os på vores ferie. Det håber jeg ihvertfald på, for ventetiden er uudholdelig. ISÆR FORDI HAN ER SÅ FUCKING SØD! I could just squeeze that little head offffff! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar