onsdag den 27. juni 2012

Tiden flyver

Det er utrolig så hurtigt tiden er fløjet afsted.
Selvom jeg føler at dagene snegler sig afsted, så er der lige pludselig gået et år.
Der er ikke lang tid til at jeg kan fejre mit "et-års-jubilæum" i København, kun en lille måned faktisk. Det føles som igår, at Kasper og jeg satte os tårevædet ind i toget, efter en hård, men spændende, afsked til livet og menneskerne i Nordjylland. Jeg har på ingen måde fortrudt dette valg, selvom det har været hårdt at finde ud af hvem ens rigtige venner er, og hvem der slet ikke var ens venner alligevel. Der er især et par stykker som har skuffet mig helt vildt, men det er jo sådan nogle ting man må tage med, og så kan jeg, trodst alt, godte mig over tanken om, at jeg er kommet videre i mit liv, mens de stadig sidder tilbage og rådner op i det samme hul, uden nogen form for fremtidsplaner. Bare kald mig skadefro, sådan bliver jeg af skuffelser og svigt. Men nok om det og dem.
Min søster bliver student idag. Jeg er så stolt over hende. Sammentidigt gisper jeg over at hun allerede er færdig på STX. Måske har min overraskelse over tidens hastighed, noget at gøre med, at jeg føler mig som en 16årig stadigvæk.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar