tirsdag den 29. maj 2012

Signe Normann Kristensen


Jeg har den her dejlige veninde. Signe. Det er hende på billedet. Hun kommer snart til Danmark igen, efter næsten et helt år i Kina, kun afbrudt af en kort juleferie, og en tur hjem til begravelse. Så det er ikke meget jeg har set til hende det sidste år, og jeg har savnet hende, helt vanvittigt meget.
Hun er sådan en person som gør alt for hendes venner. Hun elsker og tilgiver folk ubetinget, og det er en evne jeg er glad for jeg ikke selv har, men som jeg samtidigt beundrer hende for at besidde. Der er intet ondt i hende, og jeg kan slet ikke vente til at hun igen er i Danmark.
Jeg er så stolt af hende. Flere gange har hun taget til et fremmed land, uden nogen form for kendskab til sproget og kulturen, og hun har haft det fantastisk og oplevet så mange ting. Hun har fået så meget livserfaring og minder for livet, jeg tror hun er en af de mest modige mennesker jeg kender.
Jeg elsker hende, og beundrer hende.

 ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar