onsdag den 30. maj 2012

Privatlivets fred

Jeg forstår ikke folks manglende respekt for privatlivets fred. Her taler jeg ikke om at folk skal respektere vores privatliv, jeg taler om at vi bør have fred for folks privatliv.
Jeg kan slet ikke forstå hvad det er der sker oven i hovedet på folk, når de deler ting som; skænderier med kæresten, mens-problemer, oplevelser hos gynækologen og psykiske problemer med hele facebook. Jeg kan slet ikke forstå hvordan man gik fra tabu-emne til normal information, på så kort tid.
Det kan godt være at det bare er mig der er underlig, men jeg synes at et pars problemer i deres forhold er noget privat, som kun hører hjemme blandt dem, og dem problemet pårører. Jeg ville aldrig tilgive sådan en udlevering på facebook, det er simpelthen dårlig stil og et udemærket break-up grundlag.
Helt personlig elsker jeg når folk kommer med sådanne udbrud, for jeg er ligesom alle andre en kæmpe sucker for sladder og drama (jeg gider bare ikke selv at være en del af det). + Det giver mig den patetiske følelse af at mit liv er bedre end deres, og det er sgu altid fedt. Det kan godt være at det er patetisk og småligt, men det er tilgengæld ikke ligeså patetisk som at dele tingene på facebook.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar