tirsdag den 1. maj 2012

Lafemme i valbyhallen

Jeg var jo så heldig at vinde 2 billetter til Lafemme kvindemesse i Valbyhallen. Jeg vandt dem på Michelles blog, som er en hyggelig modeblog (I skulle tage et lille kig forbi). Men altså, jeg havde ikke hørt om messen før eller været til noget lignende.
Da mig en en sød kollega tog derhen fandt jeg ud af, at det var valbyhallen fyldt op med boder, hvor man kunne købe alt hvad et kvindehjerte kan begære: gavekort til plastikoperationer, tøj, smykker, baconlæbepomade, kurser i tantrasex, extensions, make up, cremer osv. Altså alt fra ekstreme ting, de færreste benytter sig af, til de helt simple ting, de fleste kvinder benytter i hverdagen.
Jeg fik købt mig et par ringe, og ellers fik jeg bare set mig omkring og fik suget en masse nye indtryk til mig.

En af ringene jeg købte. Er den ikke bare fin?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar