tirsdag den 3. april 2012

Mentalt melt-down

Åh gud hvor er det hårdt at være lille mig pt. (Ja okay, det er det måske ikke i forhold til diverse sultende børn i Afrika osv. men synes nu godt jeg kan tillade mig en omgang blog-brok lige nu!
Jeg synes bare at der er skide meget man skal tænke over for tiden.
For at starte: Nu er der ikke længe til at vi skal flytte. Det er faktisk den 14. april, og for at sige det mildt, så magter jeg på ingen måde tanken. Jeg hader hader hader at flytte, ens liv er kaos i ca. et halvt år efter flytningen HAR fundet sted. Og ja, det kan da godt være at det kun er fordi jeg ikke kan få nosset mig færdig med at hænge gardiner op, og fjerne de sidste flyttekasser som man ikke har brug for. Men der er jo bare så pikke meget man skal nå hele tiden. Bl.a. arbejde.. Som jeg egentligt burde melde mig syg fra i den halvårige periode, hvor mit liv er flyttekaos, for jeg veeeed at min hjerne også er et kæmpe rod i samme tidsrum. Det kan ikke være forsvarligt at sende mig på arbejde - det er jeg sikker på.
Inden flytningen finder sted, er der også 1000 ting der skal gøres: pakke, gøre rent, rydde op, og finde reelt flyttefirma, som ikke vælter, i forvejen skrøbelig, studenterøkonomi. Ja, som sagt - det er hårdt at være mig. Jeg hader at pakke, gøre rent og rydde op. Og jeg hader at tage store besltninger som snildt kan gå galt, fordi man glemmer nogle detaljer i forbifarten. Åh gud.

Udover hele flyttehelvede, så skal jeg en tur til Nordjylland i påsken. Selvom det lyder som ferie, så er jeg 100 % sikker på at der ikke bliver tale om meget afslapning. Jeg kommer til at pisse rundt mellem Skagen, Frederikshavn og Sæby, for at se de mennesker jeg gerne vil se, inden jeg tager hjem igen. Og selvom jeg savner alle de mennesker, og glæder mig til at se dem, så kan jeg nærmest ikke overskue tanken om at skulle få det hele til at passe sammen. For jeg er sikker på at der nok er noget af planlægningen der bliver fucket op, og nogle man ikke får set - som så bliver pisse fornærmede. 

Desuden er jeg møg træt for tiden, for vi har lige haft drenge-besøg fra Nordjylland hele weekenden. Det var skide hyggeligt, men heller ikke der, blev der sat tid af til afslapning. De har krudt i røven, og vil lege (Jo, de er 22, 24 og snart 26 år gamle, men leges skal der sgu), hele tiden. Det har jeg dog ikke deltaget i, men det finder sted i 2 værelses lejlighed, uden dører. Så man ligger da mærke til det. Og på grund af herre-besøg, har jeg også måtte sørge for ikke at glemme at tage tøj på når jeg skal ud at tisse om morgnen. Åh gud, jeg har det hårdt.
Min træthed skyldes også (måske mest.. eller.. helt klart mest) mit kolosale søvnunderskud, fordi jeg bliver nødt til at møde tidligere på arbejde end det egentligt er meningen, så jeg kan tjene nok afspadsering til at tage til Nordjylland. Tidlige morgner er bare ikke min kop te. Jeg er så meget B-menneske at det næsten er træls. Jeg kan snildt sove til kl 2-3 stykker om eftermiddagen. Så lad mig dog!

Egentligt burde jeg ikke brokke mig.
Vi flytter i en mega nice lejlighed, tæt på mit arbejde.
Jeg kan få fri til at besøge min familie som jeg aldrig ser.
Vi får besøg af venner, som vi har savnet og som vi elsker at bruge tid med.

Men nogle gange har man bare lige brug for at skælde ud og brokke sig lidt.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar