søndag den 11. marts 2012

Zulu Awards 2012

























Væsågod folkens, her har i lige en lille smule af de mange billeder jeg fik taget til Zulu awards i torsdags. Det var en mega fed aften, og mange af de rigtige mennesker vandt, så det meste var vel fortjent. Kasper og jeg stod et perfekt sted: Lige ude ved enden af podiet, altså der hvor vinderne fik overrakt deres zulu award. Det vil sige at man fik set op under skørterne på en masse af kvinderne ;-). Ej.. Men perfekt var det ihvertfald, for man fik set showets vigtigste personer helt tæt på. De stod ca. halvanden meter fra os, og det var i det hele taget bare super fedt. Glæder mig til at se det i fjernsynet imorgen og jeg glæder mig til at se om man får et lille glimt af os i publikum.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar