onsdag den 21. marts 2012

Kender du typen?

Kender i den type, som ved hjælp af billige småting kan få sit hjem og sin garderobe til at se awesome ud? Det er også den type som altid finder en eller anden helt unik og fantastik tøjgenstand i tøjbutikker, inkl. i genbrugsbutikker. Det er typen som kan have sine ting i flere år, og altid har strømpebukser uden huller.
Det er næsten også altid den samme type, som "bare lige" smækkede en 5 retters middag sammen uden så meget som det mindste panikanfald. Typen der aldrig bliver jaloux, typen der er dygtig til alt, og typen der får det perfekte liv med villa, volvo og vovse!

Nu sidder i garanteret med flere billeder i hovedet, af folk i kender. Det gør jeg ihvertfald. Jeg hader de mennesker! Eller.. Det gør jeg ikke, jeg har faktisk mange veninder der er lige præcis dén type, og dem elsker jeg. Men det er da i bund og grund skide uretfærdigt at jeg altid skal vade rundt i hullede strømpebuser, i tøj der ikke passer sammen, med hår der sidder lidt mærkeligt, og make-up som altid har sat sig på en anderledes måde end den gjorde sidste gang jeg kiggede mig i spejlet. Nu hvor der er så mange perfekte piger, uden den mindste krølle, på deres perfekt sammensatte outfit, uden huller. Piger med perfekt hår, som ikke farver det så meget at det knækker. Piger som ikke bliver alt for stive og vælter på dansegulvet. Piger som ikke hader gamle mennesker. Piger som ikke er uhøflige og alt for højtråbende. 
De piger giver jo ikke os andre en ærlig chance. 

Gad godt den der perfektheds/succes-i-alt-evne smittede, altså bare lidt..
Synes godt lige de transvedende, højtråbende, dårligt påklædte kvinder fik lidt medvind. (Meget gerne nu, tak!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar