torsdag den 15. marts 2012

Hårdt ramt


Hm. Jeg føler mig en smule utålmodig. I tirsdag bestilte jeg en ny telefon: en Samsung Galaxy S 2. Jeg glæder mig som et lille barn til at få det mobile vidunder ind af døren, så jeg kan komme i gang med at lege med diverse apps og indstillinger. Jeg har sågar planlagt i hvilken rækkefølge jeg skal gøre de forskellige ting, når jeg får den. Jeg har tjekket tilbehør ud utallige gange, og planlagt forskellige måder hvorpå jeg kan gøre den personlig og helt min egen.
Jeg har flere gange været ind på cbb’s hjemmeside og kigge længe og forelsket på den, og jeg har flere gange tjekket om de ikke tilfældigvis skulle have ændret leveringstiden fra 3-5 dage til 1-2 dage. Jeg har beregnet, at hvis jeg er heldig med at det kun er de 3 dage det vil tage for mig, ja så burde jeg jo få en mail om forsendelse i dag. Efter jeg er nået frem til den konklusion, laver jeg ikke andet end at tjekke min indbakke for nye mails, og når der så ikke er kommet en mail, så er jeg sikker på det må være en fejl – så jeg opdaterer siden med det samme!
Lovestruck, you must say.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar