tirsdag den 6. marts 2012

Rollemodel


Anne-Grethe Bjarup Riis
Den kvinde har simpelthen så meget power. Hun er fuldstændig enestående. Hun ikke er bange for sige sin mening, ligemeget hvem og hvad det handler om, og selvom man ikke nødvendigvis er enig i hendes holdninger, har hun en kæmpe egenskab der får én til at synes skide godt om hende. Hun er ikke blufærdig, hverken over hendes krop eller i hendes sprog. Det er ikke altid en fremgangsmåde som alle finder lige så charmerende som jeg gør, men jeg må erkende (og det tror jeg mange giver mig ret i) at det er vejen frem, hvis man vil udrette noget i livet. Anne-Grethe er så meget kvinde. Hun har virkelig formået at vise Danmark, at kvinder kan rumme alle egenskaber, med en form for balance, som gør at man kan udrettet store ting og få startet en debat. Hun er i dén grand i stand til at skabe fokus på ting hun ser som et problem, og hvis dét ikke er beundringsværdigt – så ved jeg ikke hvad det er.
Hun er helt klart en af de kvinder som jeg ser helt vildt op til.
Hun er en rollemodel, som flere af Danmarks kvinder og piger kunne lære en ting eller to af.

Alle kvinder har ret til at være lige præcis den kvinde dé vil være!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar