lørdag den 20. august 2011

Jeg er hende der..

Jeg er hende der falder på dansegulvet (og i baren).
Jeg er hende der kommer til at bagtale folk der er til stede.
Jeg er hende der elsker at diskutere.
Jeg er hende der ikke har nogen form for situationsfornemmelse.
Jeg er hende der aldrig er passende påklædt.
Jeg er hende der tager ting meget personligt.
Jeg er hende der ikke er selvstændig og hende der er mega selvstændig.
Jeg er hende der er meget stædig.
Jeg er hende der er mega usikker på sig selv.
Jeg er hende der elsker at få bedre karakterer end hendes venner.
Jeg er hende der har brug for bekræftelse i form af ros, katakterer og andet lignende.
Jeg er hende der elsker politik men ikke er helt klar over hvad hun selv vil stemme.
Jeg er hende der bærer nag.
Jeg er hende der næsten ikke kan tilgive.
Jeg er hende man altid kan høre.

Jeg er et kæmpe rod og jeg rummer en masse negative egenskaber, men på en eller anden måde så har jeg det faktisk okay med det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar