fredag den 1. juli 2011

She's hell not hot!


På forhånd vil jeg gerne sige, at INTET at det jeg skriver nu er et udtryk for misundelse - så neeeeej, de holdninger jeg har er ikke fordi jeg i virkeligheden synes hun er mere lækker end mig! Godtså.

Aniiihhhhyyyw.. Miley Cyrus er IKKE lækker. Hun er en talentløs (og bare fordi hun har været med i en serie på disney chanel, betyder det kræfthelvede ikke at hun kan spille skuespil) "skuespiller" og sanger. Hun over-acter og efterligner Britney Spears, så meget at det er til at brække sig over. Hun er ikke andet end et nyt eksempel på U.S.A.'s søgen på den næste "American sweetheart" som ender op med at gå bersærk og smadre sit liv.

Grunde til at hun IKKE er hot:
- Hun har ca. den mærkeligste/grimmeste mund nogensinde
- Hun  overspiller hendes roller SÅ meget, at det næsten gør ondt
- Hun er en kliche, der er INTET unikt over hende
- Hun laver country/pop

Hvis i ikke har samme holdning som mig, eller mener at det bare er noget jeg skriver fordi jeg har det dårligt med mig selv, så har jeg sammensat en mini foto-serie, for at understøtte mine udtalelser.

SHE'S HELL NOT HOT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar