torsdag den 30. juni 2011

Den Ideelle Kvinde ?



En af mine veninder og jeg snakkede, forleden dag, om hvilken kvinde vi allerhelst ville ligne. Jeg svarede til at starte med Eva Mendes, på grunde af hendes feminine og kvindelige former. En kvinde skal have røv og bryster, ellers er hun ikke en kvinde. Da jeg kom hjem begyndte jeg at tænke videre over hvilke kvinder jeg egentligt gerne ville ligne, og der er faktisk mange.
Da jeg så tænke endnu dybere over det, fandt jeg ud af at jeg ikke udelukkende tænkte udseende, men også egenskaber man forbinder med personerne. Altså - Lady Gaga er mega underlig (hvilket er en positiv ting i min verden), Megan Fox er begæret af alle verdens mænd. Personlige egenskaber hænger altså meget sammen med, hvem jeg har lyst til at ligne, selvom det jo faktisk ikke giver meget mening når det var idéen at man udelukkende skulle tale om udseende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar