tirsdag den 17. maj 2011

Har fundet ud af at jeg KAN manipuleres med af en sælger..

Okay.. Jeg kommer stille og roligt gående ned igennem gågaden, da 2 fra folkekirkens nødhjælp omringer mig, BOGSTAVELIG TALT. Der stiller sig en foran mig og en halvvejs bag mig, og på min venstre side er der en butik og på højreside blokerer en pølsevogn (HAD PÅ DANSK KULTUR LIGE I DETTE ØJEBLIK!) mine flugtmuligheder.
De to sælgere (eller hvad fanden de nu kalder sig) begynder at plapre løs om 6-årige der bliver solgt som sex-slaver, kvinder der skal lære at starte et landbrug, og folk der bliver uddannet til de underligste ting. Jeg prøver ihærdigt at se travl ud og lyde uinteresseret - hvilket absolut ikke viser sig at være en stopklods for de ihærdige sælgere, nej nej, de bliver bare mere ivrige. Jeg begynder modvilligt at høre efter..
Efter at de har snakket i ca 15 minutter, begynder det endelig at virke til at være ved vejs ende. Til min ve og skræk hiver de et medlemsskema frem, og begynder at snakke om at man for kun 50 kr om måneden kan støtte alle de seksuelt misbrugte børn. Det kommer jeg så selvfølgelig til at skrive under på, og udleverer pænt mine kontooplysninger. De fik heldigvis i forbifarten sagt at man godt kunne vente med at starte udbetalingen til den 1/8, og hvis man nu ombestemte sig skulle man bare afmelde betalingen i banken. Det er så ca det jeg gør omkring den 1/8. 

Tak for gratisblad og spild af min tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar